TISDAG

Jag gillar hår som är..
[x] Brunt
[x] Blont
[] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är..
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[] Stora
[x] Normalstora
[] Små
[x] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är..
[x] Långa
[x ] Lika långa som mig
[] Korta (inte för korta)
[ ] Kortare än mig
[] Utåtriktade
[ ] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[/] Fotbollsspelare
[/] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] STÄNDIGT är på gymmet
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar.
.
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[ ] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig
[/] Har märkeskläder
[] Är modenörd
[x] Har häng

Detta säger allt om en kille..

[ ] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar

Det är gulligt när killar..
[x] Ringer ofta
[ ] Smsar non stop
[/] Är svartsjuka (lagomt då)
[] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[/] Gråter till filmer
[] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[x] Kan sjunga riktigt bra
[/] Skriver egna låtar
[] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[/] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med..

[x ] Kaxiga killar
[ x] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nasister
[x] Överbeskyddade killar
[x ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[/] Killar som spelar Wow
[ ] Killar som kör moppe
[/] Killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[] Killar som röker och snusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0