sanna lysell ♥

Ville bara göra ett inlägg om en underbar tjej , du är söt o sjukt snäll , jag har känt dejj i snart 14 år:D
inte för att vi alltid har vart så bra vänner men :P
sanna du är den bästa vännen man kan ha jag saknar dej även fast du bara är i köket elr på toa , inte för att du är så smart men för mig är du bäst :D
du är en underbar tjej som är älskad  av många , du är alltid dej själv de är bra :D
inte för att jag alltid har vart så bra men , de ångrar ja så in i helvette!!!
Jag älskar dej sanna den bästa lysell :D
du gör livet värt att leva , du har alltid funnis när ja behövt prata!!
och jag finns om du vill prata 24 tinmmar om dygnet !!
tack för att du finns !!!<33

Kommentarer
Postat av: sanna

aw, tack gumman ! <3

2011-03-03 @ 20:48:04
URL: http://sannalysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0